29 oktober 2022

De grote Bingoshow

SPECIAAL VOOR SENIOREN“DE GROTE BINGO SHOW”

KBO Stiphout-Warande organiseert op zondag 13 november om 14:00 uur in samenwerking met Aandacht voor Ouderen in de grote zaal van De Smed  “The Big Bingo Revue” show, speciaal voor ouderen (55+).

Iedereen is welkom en ook niet leden kunnen zich hier inschrijven. Kent U mensen nodig ze dan uit om in te schrijven voor deze grandioze show.

Een show vol livemuziek, humoristisch kienen en quizzen. Erica en Irma Martens (bekend van Dubbel Trubbel, deOudDoorconcerten en Muziek in ’t Portiek) verzorgen de muziek en Henkes (Striepke Veur, DJ Henkes), Birgit van Ekert (Petazzie mi Skruwsaws) en Rob Bouwman (tonprater, winnaar Narrekap) zorgen voor de kolder eromheen.
U dient zich vóór 8 november aan te melden om deze show te bezoeken via het KBO Stiphout-Warande inschrijfformulier of via de website. Dit in verband met het aantal zitplaatsen in de zaal.

Wees er dus snel bij! Wij vragen een bijdrage van €3,50 voor een kopje koffie met iets lekkers.

Digitaal inschrijven:  klik hieronder op de link

Inschrijven activiteiten tot einde jaar