19 juni 2021

Korte schildercursus van 5 lessen

De activiteiten commissie van KBO Stiphout-Warande organiseert ook dit jaar weer schilderlessen in Atelier Overhorst en bij mooi weer schilderen we in de tuin van Overhorst 36 te Helmond.

De leerzame en gezellige cursus schilderen met acrylverf op schilderdoek bestaat uit 5 lessen en wordt gegeven o.l.v. docent en kunstenares Astrid Biemans. Zij heeft 42 jaar leservaring in het doceren van de vakken tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen en geeft al 25 jaar les in haar eigen atelier op de Overhorst. De schildercursus is voor beginners en gevorderden. Er wordt gewerkt aan verschillende thema’s.

Deze maandagmiddag bijeenkomsten zijn van 13.30u – 15.30u. De schildercursus start op 9 augustus

en de laatste les is op 6 september. Op www.atelier-overhorst.nl zie je foto’s van voorgaande schilderlessen van KBO Stiphout-Warande en buiten schilderlessen. Je ziet hier ook foto’s van schilderijen en beeldhouwwerk van Astrid Biemans.

De schildercursus van 5 lessen kost € 62,50 voor KBO Stiphout-Warande leden en voor niet leden          € 70,- ( dit is incl. 2 schilderdoeken en acrylverf en inclusief koffie of thee)

De groep bestaat uit maximaal 7 personen.

Je kunt een schort meebrengen om je kleding te beschermen.

De corona maatregelen worden in acht genomen.

Inschrijven voor 5 augustus. Zie bijgevoegd inschrijfformulier of doe het digitaal op onze website.

Coördinator: Theo van Beek    0644288999