16 november 2022

Interesse in kunst?

Bepaal mee wat U voor kunst wil maken.

Al vele jaren biedt KBO Stiphout-Warande workshops schilderen aan in Atelier Overhorst. Lerares Astrid Biemans zet alles op alles om zo veel mogelijk te enthousiasmeren en weg te leren of de juiste weg in een hobby te vinden.
Om te inventariseren waar de belangstelling van de leden en niet leden naar uitgaat, organiseren we hiervoor een inloopuurtje in Atelier Overhorst op 12 december van 14.00u – 1500u Adres: Overhorst 36 Helmond.
Tijdens deze openstelling kun je kijken naar de thema’s/onderwerpen en technieken van de schilderworkshops.
Middels een invulformulier kun je aangeven waar je belangstelling naar uitgaat. Dit onder genot van een kopje koffie.
Schilderervaring is niet nodig voor de workshops. Op www.atelier-overhorst@bbhmail.nl zie je foto’s van eerdere workshops schilderen van de KBO Stiphout-Warande.
Interesse in een workshop en wil je komen kijken?
Geef je dan voor 6 december op via het inschrijfformulier of bel naar Astrid 0492 52 54 51  ook voor meer informatie of stuur een mail naar atelier-overhorst@bbhmail.nl