31 januari 2023

van philharmonie zuidnederland

Elena Schwarz                             Stephen Waarts

Mendelssohns Vioolconcert

De philharmonie zuidnederland wil leden van KBO-regio Eindhoven graag uitnodigen om met een korting van 20% Mendelssohns Vioolconcert te bezoeken.

Onderstaand informatie over het concert en hoe u kaarten met korting kan bestellen.

Datum concert

Zaterdag 4 februari 2023, Muziekgebouw Eindhoven, aanvang 20.15 uur

Concertinformatie

Dirigent – Elena Schwarz

Viool – Stephen Waarts

Kortekaas – Gamut

Mendelssohn – Vioolconcert

Weill – Symfonie nr 2

Programma-informatie

Twee keer eerder schitterde hij bij philharmonie zuidnederland. De Nederlands-Amerikaanse topviolist Stephen Waarts is prijswinnaar van het roemruchte Koningin Elisabeth Concours. Dit keer soleert hij in Mendelssohns fantastische Vioolconcert.

Gastdirigent Elena Schwarz dirigeert de grensverleggende Tweede Symfonie van Kurt Weill die door kenners wordt gezien als een absoluut meesterwerk, een verborgen schat om te ontdekken in dit sublieme concertprogramma.

Wat moet u doen om kaarten met korting te bestellen?

Kaarten bestellen met korting kan alleen online en met een actiecode. Volg onderstaand stappenplan om kaarten te kopen met korting.

www.philharmoniezuidnederland.nl

• Kies concert
  • Klik op ‘info&tickets’
  • Klik op ‘data&tickets’