15 februari 2023

Stemmentellers gezocht

Ook uw club of vereniging financieel een beetje vooruit helpen? Op 15 maart 2023 zijn de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. Er worden nog stemmentellers voor woensdagavond gezocht. Hier staat een vergoeding tegenover die zo in de clubkas gestort kan worden!

Wanneer uw leden namens uw club of vereniging meehelpen met de telling op woensdagavond, levert dat €51.50 per persoon op. Lees in deze mail wat het inhoudt en hoe u zich opgeeft. Voor meer informatie, kijk op www.mijnstembureau-helmond.nl.

Voorwaarden

Iedereen van 18 jaar en ouder kan zich aanmelden. Om het werk te kunnen doen, moet men de Nederlandse taal goed beheersen (de Nederlandse nationaliteit hebben, hoeft niet). Nauwkeurigheid, behulpzaamheid en stressbestendigheid zijn voor deze rollen noodzakelijk. Ook moet men lichamelijk in staat zijn om een lange werkdag te maken. Ervaring met het werken op een stembureau is geen must. Er wordt een korte online training verzorgd zodat iedereen goed voorbereid is.

Aanmelden

En? Al enthousiast geworden om mee te helpen? Aanmelden kan via www.mijnstembureau-helmond.nl. Wanneer uw leden zich aanmelden, is het handig om als volgt het formulier in te vullen:

1. Elke deelnemer moet zich apart aanmelden via www.mijnstembureau-helmond.nl (opent het beste in google Chrome)
  2. Bij het rekeningnummer en de tenaamstelling kunnen degenen die zich aanmelden dan de gegevens van de vereniging noteren. Wij zorgen ervoor dat er geen melding naar de Belastingdienst uitgaat voor die personen. Deze inkomsten worden dus niet belast en het bedrag komt in een keer ten goede aan de clubkas.
  3. Geef via verkiezingen@helmond.nl het rekeningnummer en tenaamstelling van de vereniging of club door.
  4. En, het zou ons helpen als u een lijst met deelnemende leden kan doorgeven die zich via de vereniging hebben aangemeld. Graag uiterlijk 15 maart 2023.

Het is wel belangrijk dat leden bij het aanmelden hun eigen, naam, emailadres en telefoonnummer doorgeven. Zo kunnen de aanmelders benaderd worden voor de korte online training vooraf.

Vragen beantwoorden we graag!

Neem dan contact op met Team Verkiezingen via 140492 of mail naar verkiezingen@helmond.nl.

Met vriendelijke groet,

Team verkiezingen